Есен в стихове

Есента е ароматна, вдъхновяваща и цветна.


ТАНАНИКАМ

Да, да, да!
Обичам есента!
И просто ей така,
съвсем на шега,
измислям стихове,
за вълшебни ветрове
в листопадни цветове.


Да, да, да!
Обичам есента!
И просто ей така,
както и сега,
пиша рима след рима,
за пъстротата любима
на есента незабравима.

Да, да, да!" - Давид Станислав Мавродиев


ТАКА ДА НИ ОТИВА ЕСЕНТА

"Така да ни отива есента.
И виното червено в хладно време.
По шумата от падащи листа
ще се разходим. Топло ще е с мене.

Ще се усмихваш. Аз ще бъда мил.
Ще ти оправя кичур. После шала.
Щастлив, че точно тебе съм открил.
Щастлива, че до мен си остаряла." - Д. Банев


ТАЗИ ЕСЕН…

"Тази есен, както всички други,
идва с листопади и мъгли.
Но когато вятърът задуха,
сякаш думи в стихове реди.

Може би отлитащите птици
пишат по небето – с крила.
Може някой в обич да се врича,
срещнал като чудо любовта." - Елица Ангелова

ЕСЕН

Есен листожълта,

есен русокоса,

откъде пристигаш

задъхана, боса?



— За малко, за малко

пристигнах аз тука,

годината-майка

прати ме с поръка:



Птичките прелетни

на път да изпратя,

гори да прочистя,

да събера листата." Елин Пелин


ЕСЕНЕН ПЕЙЗАЖ

Виж, днес твори есента
с повей от мисли прогонвани…
и с трептящите цветни листа
обрисува ни хиляди спомени…

А твоят поглед – кафява боя
тъй изкусно допълва пейзажа
от жълто-червени нивя
изцяло покрили паважа…" - Лиляна Славова

Коментари