21 Мисли от велики футболисти - част 2

"Не спирайте да се забавлявате и да се наслаждавате на играта"
- Зико

"Никога не разчитай на чуждия неуспех, а само на своята собствена победа!"
- Гунди


 "Дали синът ми ще стане вратар? Това зависи от него. Ще бъда щастлив да стане и тенисист." - Петер Шмайхел



"Обичам да правя нещата стъпка по стъпка"
 - Раул

"Чувствам се господар на дните си и това е фантастично усещане."
 - Роберто Баджо

"Нямам намерение да го критикувам. И аз съм бил футболист и знам, че футболистите имат своите спадове и подеми"
- Еузебио

"Радвайте се на постиженията си, но повдигайте летвата мъничко по-нагоре, всеки път щом успеете в нещо."
- Миа Хам

"Колко тежи една фланелка? 100 грама? ..Опитайте се да я облечете след 2-3 уикенда, в които не сте вкарали гол. Струва ви се, че тежи 4 или 5 кила."
-Давид Трезеге

"Най-важното е победата, но разбира се, че се радвам и за рекорда."
 - Ван дер Сар 

"Искам отново да съм основна фигура във футбола и да постигна успехи"
- Ривалдо

"Няма да говоря за плановете си. Всичко ще покажа на терена!"
 - Рууд ван Нистелрой

"Не става дума само за резултатите, но и начинът, по който отборът играе"
- Гайска Мендиета

"Истинската възраст е в тялото, в ума и в поведението, не в годините."
 -  Жозе Мауринио

"Трябва да се доказвам във всеки двубой, за да покажа, че заслужавам да бъда титуляр."
  - Джанлуиджи Буфон

"Не беше лесно да взема това решение, но вярвам, че сега е правилният момент. Винаги съм искал да завърша кариерата си на най-високо ниво."
 -Чаби Алонсо

 "Всички треньори са ми дали много в кариерата. Но винаги най-вече съм ценял доверието. И съм се старал да го оправдая."
- Паоло Малдини

"Опитвам се да давам най-доброто от себе си всеки ден, защото ако правиш най-доброто всеки ден, можеш да направиш живота си по-добър. Ако мислиш за времето напред, може би просто съхраняваш 80% от енергията си за бъдеще време, вместо да я използваш днес."
- Хидетоши Наката


Коментари