21 Мисли от велики футболисти - част 1

"Парите не са мотиватор. Моята мотивация идва от това да играя играта, която обичам"
 - Лионел Меси

"В кариерата ми винаги има голяма загуба преди голяма победа. Затова и мотото ми е: „Никога не се отказвай"
- Оливър Кан

"Нелепо, глобата за скрита реклама да е по-голяма от тази за расистки прояви."
 - Едгар Давидс



„Никога няма да се оплача от позицията, в която съм, или за вниманието, което получавам. В края на краищата, аз съм изключително щастлив да имам това, което имам, и да правя това, което правя, но не се смятам за различен от останалите бащи или съпрузи, които се трудят усърдно”.
 - Дейвид Бекъм

"По онова време ние имахме силно качество – нямаше егоизъм. "
- Христо Стоичков 

 "Колкото е по-трудна една победа, толкова е по-голямо щастието от нея."
 - Пеле

"Веднъж плаках,защото нямах обувки за да играя футбол с приятелите си,но един ден видях човек,който нямаше крака и разбрах колко съм богат"
 - Зинедин Зидан

"Скръбта е част от радостта. Не може винаги да е слънчево. Мъглата дори прави слънцето по-ценно, когато то отново изгрее."
 - Александро Дел Пиеро

"Бог на всеки му дава неговото... Някой умее да пише, а друг да танцува. Бог ми е дал възможноста добре да играя футбол, затова аз го правя на максимум."
 - Роналдиньо

 "Поддържам форма. Не можеш изведнъж просто да спреш. Когато се погледнеш в огледалото, трябва да си щастлив със себе си"
 - Димитър Бербатов

"Вие винаги трябва да бъдете амбициозни. И във футбола, и в живота трябва да се стремите само към най-доброто."
 - Кристиано Роналдо

"Необходими промяна в мисленето и в условията на работа. Те трябва да са водещи, за сметка на показните и бързи успехи."
 - Красимир Балъков

"Кое ми помогна да достигна такъв успех във футбола? - съветите на моя баща, огромното желание да играя и Бог."
 - Роберто Карлош

"Когато загубя мотивация във футбола, аз веднага ще окача ръкавиците на стената."
 - Икер Касияс

"Винаги давайте най-доброто от себе си за България"
- Трифон Иванов.

"Не се увличайте, когато печелите. Ако правите нещата стъпка по стъпка, може да стигнете много далеч."
 - Диего Марадона

"Не ми остава нищо друго освен да се смея на това колко съм перфектен."
 - Златан Ибрахимович

"Има моменти, в които просто нещата са извън нашите възможности. Но пак търсим начин."
- Стилян Петров

"Великите футболисти са тези, които могат да решат резулата от мача сами"
 - Луиш Фиго

"Не играя с разум, а със сърце. Не мисля, а действам".
-Тиери Анри

"И сега искам да кажа, че трябва да се отнасяме към хората, така че  да вървят по-пътя който заслужават"
 - Андрей Шевченко

Коментари