По пътя на успеха - или как да бъдем себе си - част 1

Понякога е трудно да намерим правилното решение, което ще ни доведе до тъй желаният успех. Много от нас се възхищаваме на знаменитости постигнали връх в кариерата си или в личен план. Но дали правилният начин е да ги идеализираме и да вървим по техните стъпки?
Едва ли можем да копираме някой до съвършенство, но за това можем да бъдем единствено себе си. Ето няколко съвета от известни личности.

снимка - genius.com

"Взех решение да не бъда в ничия сянка. Дали ще се проваля или ще успея, поне ще съм го направила, така както аз вярвам." - Уитни Хюстън

снимка - poleznoe.ru

"Без болка не би имало страдание. Без страдание никога не бихме могли да се учим от грешките си. С други думи, болката и страданието са ключ към всички прозорци, без тях не може да се живее." - Анджелина Джоли


 снимка - twitter.com

" Остаряването е нещо напълно нормално. Доволен съм, когато хората казват за мен „даа, поостаря, побеля!” В края на краищата и вие бихте се побъркали от този скапан етикет „Латино любовник”." - Антонио Бандерас


снимка - thebostoncalendar.com

"Никога не съм искал да съм известен. Исках само да съм велик." - Рей Чаралс


снимка - tumblr.com

"Ако влезеш в този свят със знанието, че си обичан, и напуснеш този свят със знанието за същото, тогава всичко, което се случва в промеждутъка, може да бъде преодоляно." - Майкъл Джексън

снимка - thedailybeast.com

"Бъдете себе си, всеки друг вече е зает!" - Оскар Уайлд.
 

 снимка - GettyImages


 "Важното е да не се страхуваш да хванеш шанса. Помнете, най-големият провал е да не опиташ." - Доналд Тръмп

Коментари