Красиви мисли на наши любими писателки

Поезията е нещо много лично и откровено. За автора - тя е поглед навътре. Вид себеопознаване. Хубавото, е че част от тези мисли докосват читателите и оставят следа. Вижте едни от най-красивите мисли на наши любими писателки.






1. Леда Милева

" Животът върви напред и децата са част от него. Това обаче не значи, че ще изчезнат традиционните, вечните герои. Защото всяко дете открива света за себе си. Открива слънцето, изгрева, звездите, гората, цветето, любовта към мама, към семейството..." - Леда Милева

 2. Дора Габе


"Жената трябва да превъзпита мъжа. Не с грубост, не с жестокост, а с живия пример. Със своята външност. И най-вече с духовната си красота." - Дора Габе



















3.  Калина Малина




"Какво ни свързва нас — децата —
в огромната световна шир?
Това е думата крилата,
най-хубавата дума — мир." - Калина Малина

















4. Петя Дубарова


"..Защото като палава минута,
внезапно грабната от дълъг ден,
живея аз – от никого нечута,
и цялото небе живее в мен." - Петя Дубарова



















5. Блага Димитрова



"Сърцето е свободно да се влюби въпреки всичко – това е единствената пълна свобода на земята."  - Блага Димитрова




















6. Елисавета Багрияна



"Вее утринна прохлада
В моето лице -
Аз съм млада, млада, млада
С огнено сърце." - 
Елисавета Багриана




















1. Вера Мутафчиева


"Благодаря ти, Господи, че ми вдъхна нахалство да пропиша, че ме сподоби с такъв калабалък от измислени  човеци. Радвах им се, сякаш изненадващо ги срещам, вниквах в личността им, ядосвах се, ако разкалят терена. Живот, докрай реален. А аз пък, макар неканена, бях се озовала сред тях и нямаше начин да се отърват от мене."
 - Вера Мутафчиева












2. Надежда Захариева




"Любов е да помогнеш. 
Любов е да дадеш:
На гладния - надежда,
 на сития - копнеж,
На силния - неволя,
 на слабия - кураж,
На веселия - милост,
 на тъжния - мираж, 
На скромния - посока, 
на алчния - сърце,
На имащия - радост, 
на можещия - цел,
На гордия - утеха, 
на плахия - мечта,
На властника - боязън,
 на роба - доброта...
                                                      Любов е да раздаваш душата си
 без жал
                                                и мигом да забравяш
кому, какво си  дал."
- Надежда Захариева






Коментари