5 Най-положителните песни от филмитe нa 90-те


 Саунтракат е тази част от филма, която си тананикаме, след като сме го гледали многократно. Но когато е сериал почти е неизбежно да не запомним песента.
Ако филмът е изпълнен с положителен заряд, то и песента е такава.  Вижте 5 от най-положителните филмови песни на 90-те.










1. "Стъпка по стъпка" 1991-1998


"Стъпка по стъпка, ден след ден
играта нова започва с теб и мен.
Ще го докаже времето и ние, щом 
  нов шанс ни се открие"  
 - Theme from
 "Step by Step" TV Show


2. Комисар Рекс 1994-2004


"Това куче държи всичко под контрол.
То се бори до край и аз го наричам  добър приятел То винаги ме разбира..
....За това и аз го наричам добър приятел." - 

 "A Good friend" Kathy Sampson


3. Алф 1986 -1990


"...Ще стоя и ще ги слушам сам, на днешната музика и
липсва душа!
Аз си падам по стария Рокен-Рол "
"Old Time Rock N Roll"  Bob Seger




4. Приятели 1994-2004


 "Аз ще съм там за теб,
когато дъждът започне да вали.
Аз ще съм там за теб,
сякаш съм бил там и преди.
Аз ще съм там за теб,
защото и ти си винаги там за мен" - 
"I'll Be There for You" Rembrandts



5. Спасители на плажа  1991-2001


"Не се тревожи, всичко ще бъде наред,..защото аз винаги съм готов
и няма да те изпусна от поглед!..Аз съм готов...никога не се страхувай..аз
 винаги и завинаги ще съм тук..!"
"I' m Alweys Here"  Jimi Jamison 


Коментари