15 неща които можем да научим от приказните герои


Цялат мъдрост на света се крие в книгите и по-точно в приказките. Това, разбира се, е лично мнение, но дали бихте се съгласили с мен?

1."Че съм умен - умен съм, но защо съм толкова красив?! Сигурно, защото съм скромен, а скромността краси човека."
 - Карлсон

2." Тези, които носят светлина на другите, никога не остават на тъмно." 
- Питър Пан



3. " Не е нещастие да се родиш сред патици, стига само да се излюпиш от лебедово яйце"
 - Грозното Патенце


4. "Светът е пълен с разни неща и наистина има нужда някой да ги потърси и намери. Именно това правят нещотърсачите."
 - Пипи дългото чорапче

5. "Понякога поставяш стени около себе си, не за да отблъснеш хората, а за да видиш на кого му пука достатъчно, за да ги разбие!"
 - Meчо Пух

6. "Трябва да бъдеш много търпелив. Ще те гледам с крайчеца на окото и ти няма да казваш нищо. Езикът е извор на недоразумения".
 - Малкия Принц

7.  "Само ако някой човек те обикне тъй силно, че да му станеш по-мила от баща му и майка му,ако всичката обич и всичките мисли принадлежат само на теб и ако той обещае вечна вярност, само тогава неговата душа би могла да премине в твоето тяло и ти ще изпиташ човешкото блаженство."
- Малката Русалка

8.   "Братът може да не ти е приятел, но приятелят ти е винаги брат!"
- Франклин

9.  "Само истинският приятел би бил толкова честен!" 
- Шрек

10. "Предпочитам сърцето, защото ума не те прави щастлив, а щастието е най-хубавото на света."
 - Тинман ("Магьосникът от Оз")

11. "По кой път да тръгна? - попита Алиса
Чеширският котарак отвърна:
-Зависи къде искаш да отидеш.
-Не знам.
-Тогава няма значение и по кой път ще тръгнеш." -
Алиса и котаракът

12. "Аз не си търся белята, обикновено тя сама ме намира" 
- Хари Потър

13. "Аз съм Ян Бибиян,
аз съм малък като залък,
силен като великан".

 -Ян Бибиян

14.  "По-добре да си бил обичан и изоставен,отколкото никога да не си бил обичан." Пепеляшка

15. "Всичко, което виждаш, е свързано в едно цяло и се намира в равновесие. Като крал ти си длъжен да поддържаш това равновесие и да се отнасяш с уважение към всичко живо: от най-дребните мравки до най-бързите антилопи."
- Мустафа (Цар Лъв)





Коментари