10 от най- незабравимите цитати на Алф


Помните ли комедийния сериал Алф.? Главния герой, който разсмиваше малки и големи.
 Алф“ е американска семейна комедия, продуцирана от NBC между 1986г. и 1990г.
Тя е вдъхновена от филма „Извънземното“, като го пародира. Мичу Месарос е  името на актьорът в костюма на Алф.
Ето 10 от най- запомнящите се цитата на Алф.





1. "Майтап бе, Уили!"

2. "Знаеш ли, Доти? С теб си приличаме. Само неприятности създаваме."

3. "Мелмакските хлебарки имат сини очи."

4. "Колата мърка като котенце, което ме подсеща, че съм гладен."

5. " Ти вече не си котка, ти си геврек!" (опитвайки се да хипнотизира Лъки)

6. " Какво е това - бележка: „Алф, не яж това!“. Та аз не ям хартия!"

7. " Ако не ме пращахте толкова често в кухнята, нямаше да ям толкова много. Нищо чудно, че панталоните на Уили вече не ми стават!"

8. " Много съм взел да забравям напоследък. Трябва да си вържа конец на пръста... Я, аз съм си вързал... И за него съм забравил!"

9. " Косъм от котка! Реколта 87/88. По-скоро 89."

10. "Любимата ми храна е от всичко по много."


Коментари